Τρόποι Αποστολής/Επιστροφής
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Οι αποστολές στην Ελλάδα γίνονται μέσω courier. Εαν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για την αποστολή σας, επικοινωνήστε με το τμημα εξυπηρέτησης πελατών.
Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό, παρεχοντας όλες τις αναγκαίες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή σας. Oσον αφορά στην παραλαβή της παραγγελίας σας, θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζετε πως οι εταιρείες courier συνηθως δεν καλούν πριν την παράδοση.
Θα έρθουν στην διεύθυνση που ορίσατε και εαν δεν σας βρουν, θα αφήσουν ειδοποιητήριο για να τους καλέσετε και να ορίσετε κάποιο ραντεβού. Εαν διαπιστώσουμε πως 2 ημέρες μετα την αποστολή της παραγγελίας σας, δεν έχετε παραλάβει, θα επικοινωνησουμε μαζί σας για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και για να σας βοηθήσουμε με την παραλαβή.
Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ωστε οι αποστολές να παραδίδονται εντός 2-5 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία παραγγελίας. Οι αργίες και τα Σαββατοκύριακα εξαιρούνται, καθως δεν θεωρούνται εργάσιμες ημέρες.
Σε περίπτωση που συντρέχει λόγος καθυστέρησης της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε σχετικά μέσω e-mail ή τηλεφωνικά απο καποιον εκπροσωπό μας.
Οσον αφορά το κόστος της εκάστοτε αποστολής, αυτο εξαρτάται απο το βάρος του δέματος και τον αριθμό των ενδοδιακινήσεων και των αποστολων που μπορεί να προκύψουν ανάλογα με την διαθεσιμότητα.
Η χρεωση αποστολής ξεκινά απο 2.4€ και κυμαίνεται. Το κόστος αντικαταβολής για κάθε αποστολή ειναι 2,5€. Εαν το καλάθι υπερβαίνει τα 50€ τα μεταφορικά ειναι δωρεάν.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Οι καταναλωτες, εχουν δικαίωμα επιστροφης των προιοντων που αγόρασαν μέσα απο την ιστοσελίδα www.bebeparadis.gr εντός 14 εργάσιμων ημερων απο την ημερομηνία αγοράς τους και διατηρουν το δικαίωμα της ανταλλαγης του προιοντος που επέστρεψαν με κάποιο άλλο, ισης η μεγαλύτερης αξίας καθώς και το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί να επιστρέψει το προιον που αγόρασε διαδικτυακά, δύναται να το κάνει, αποστέλλοντας το πακέτου του στην διεύθυνση ααποστολής που αναγράφετε στην ετικέτα courier κατόπιν επικοινωνίας. Η χρέωση της επιστροφής βαραίνει τον αποστολέα εκτός απο την περίπτωση που το προιον που έχει παραλάβει ο καταναλωτής έχει αποδειχτεί ελαττωματικό (με επιβεβαίωση της εταιρείας) ή υπάρχει κάποιο λάθος στην παραγγελία (π.χ λάθος προιον, λάθος χρώμα ) οποτε και η εταιρεία Bebe Paradis θα αναλάβει την διεκπεραίωση της επιστροφής, πάντα σε συννενοήση με τον καταναλωτή.
Για να γίνει μια επιστροφή με χρέωση της εταιρειας θα πρέπει πρώτα να εχει υπάρξει τηλεφωνική ενημέρωση στο 2312311814 ή γραπτή ενημέρωση στο email: info@bebeparadis.gr. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση. Σε αυτην την περίπτωση θα πρέπει να φροντίσεις για την άρτια συσκευασία του προιοντος πριν την αποστολή.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Δηλώνεται δε ρητά πως επιστροφή χρημάτων και ακύρωση της πωλησης είναι εφικτή μόνο μετα την επιστροφή του/των προιόντος/προιόντων και πάντοτε με την συνοδεία του παραστατικού αγοράς. Η ομάδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα ελέγξει το δέμα κατα την επιστροφή του και εφόσον εγκρίνει την διαδικασία η επιστροφή του χρηματικού αντιτίμου δύναται να ολοκληρωθεί αποκλειστικά μέσω τραπέζης.